conceptVarosilk

Varo Silk Hand en of teenverband is bedoeld voor het reduceren van lichte zwelling in de handrug en vingers of voorvoet, teenaanzet of tenen . Dus  daar waar het gebruik van een therapeutische elastische kous te zwaar is en ingezet kan worden in plaats van zwachtelen.

Verbandzijde is tevens een ideaal en bijna onzichtbaar hulpmiddel voor de eczeemhuid of huid met ontstekingsneiging.

De Huidpraktijk Heerenveen maakt dankbaar gebruik van de ondersteunende werking van Varosilk. Reden: VaroSilk is in staat om de huid te weren voor prikkels die het eczeem of de naar ontsteking neigende huid kan doen triggeren. Hiermee kan men de vicieuze cirkel doorbreken en de eigen huidfunctie mee ondersteunen.Onze behandelingen wordt daardoor tegelijkertijd gunstig beïnvloed en wij kunnen dus sneller resultaat bieden.
Dit biedt de huid een verbeterde conditie en weerstand.

Dermasilkprodukten worden gemaakt van zijde, werken antibacterieel en gaan infecties tegen. Daarnaast staat Dermasilk garant voor een optimale warmte en vocht regulatie van de huid. Bovendien veroorzaakt de elasticiteit in deze specifieke zijde een aangename druk op zwelling en jeuk.
Dermasilk is een product dat zijn wetenschappelijke effectiviteit grondig heeft bewezen.

Meer weten over dit praktische product? Klik dan op www.VaroSilk.nl

De Huidpraktijk Heerenveen zet de ondersteunende werking van VaroSilk in bij:

Eczeem patiënten

Ruwe huid
Pijnlijk huid
Jeukende huid
Tere m
Onder de therapeutische elastische kous bij schilferende huid