Acne

De Huidpraktijk Heerenveen heeft verschillende behandelmogelijkheden voor acne. Voor de Huidpraktijk is het wel belangrijk te weten in welk stadia de acne zich bevindt.

Is de acne nog actief of zijn  er restverschijnselen van een doorgemaakte acne? De Huidpraktijk Heerenveen heeft de oplossing.

Voor alle stadia van acne geldt dat de behandeling zo snel mogelijk moet worden ingezet. Dit kunnen wij doeltreffend doen met diverse peelings, dermabrasie en of de acnelaser. Zo zetten we een objectief behandelresultaat neer. Dit voorkomt ook littekenvorming.

Stadium 1 Stadium 2 Stadium 3 Stadium 4 Restacne
behandeling

behandeling behandeling behandeling
  • Milde peeling
  • Dermabrasie(diamant)
  • Peeling
  • Camouflage
  • medischetatoeage
doel doel doel doel doel
resultaat resultaat resultaat resultaat resultaat
Gladde, schone, egale huid Egale huid en ontstekingsvrij Egale huid en ontstekingsvrij Egale huid, ontstekingsvrij, vervagen littekens Egale huid

Meer informatie over de stadia van acne.

Door gebruik te maken van verschillende behandelmethoden wordt de werking ervan in gunstige zin versterkt. Ontstekingscellen worden geremd, huidvernieuwing gestimuleerd en het opruimproces versneld. Combinatiebehandelingen met o.a. diamant – dermabrasie of (chemische) peelings, bij lasertoepassing doet het effect verdubbelen omdat deze toepassingen ook invloed hebben op het opnieuw aanmaken van en het herrangschikken van het collageen. Dit maakt de huid strakker waardoor littekens vervagen.

Na het beëindigen van de peelings, laser en dermabrasie gaat de werking van het opruimproces nog een tijd door. Het resultaat zal zijn een schone en egale huid die ontstekingsvrij is en waarbij blijvende littekens voorkomen kunnen worden.Dat is  het uitgangspunt van de huidpraktijk Heerenveen,met als resultaat een egale en gezonde huid.